Rabu, 28 Januari 2015

VINCENT LEONG..GET OUT FROM MALAYSIA!!!

Entri tanpa salam..

Tak sesuai nak bagi salam untuk penderhaka macam ni.. seekor bangsa yang datuk nenek dia datang ke Tanah Melayu sebagai pekerja lombong bijih dan sekali sekala memikul tong najis dengan berani menghina DYMM Agong, Permaisuri dan PM kita.

atas nama HAK BERSUARA.. dan aku pun menggunakan HAK BERSUARA juga.. dengan bangga, makhluk pendatang ni mempamirkan lukisan seperti di bawah ni di Singapura.

Dia menghina raja kita

Dia menghina pahlawan kita

Dia menghina bangsa kita..apa maksud keris (senjata yang melambangkan orang Melayu) yang matanya bengkok ke bawah? fikirkan

inilah rupa manusia kurang ajar..biadap..lebih hina dari anjing

Maaf..aku tak mampu nak berbahasa yang elok untuk entri ni. Kalau dah tak suka Malaysia..tak boleh nak akur pada Rukun Negara ni..silakan berambus. Negara ni sedikit pun tak rugi kalau dia tak ada. Tak luak pun..lagi bagus adalah..dah kurang seekor penderhaka. Nyah berambus..balik la ke China..atau Singapura atau kemana saja yang sudi terima makhluk sehina ni. Get lost!

Kerajaan tolong jangan tutup mata..buat-buat buta atau pekak. Cukup-cukuplah bagi muka kepada manusia perosak macamni. Tanah Melayu ni tak perlu pun bangsa yang tak tau hormat raja kami.

Vincent Leong.. GET OUT FROM MALAYSIA!!

1 ulasan:

  1. sangat biadap dan satu penghinaan kepada anak bangsa kita .

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...