Isnin, 19 Januari 2015

AJL29 ..2 KALI KEJUTAN

Assalamualaikum..

Anugerah Juara Lagu 29 malam tadi..memang buat aku 2 kali terkejut.. yang pertama.. kejutan Edry dengan lagunya Roman Cinta mempertaruh kumpulan Mojo dengan insan-insan istimewa Caliph Buskers..

Melopong aku tengok..terperanjat ahkak..

Mujur..mereka menang Persembahan Terbaik.. memang aku salute suara vokalisnya Azmi..memang superb..aku ni pulak jiwa sensitip..jatuh pulak air mata tengok.

Kejutan ke 2..adalah juaranya.. aku tak faham bagaimana telinga para juri  boleh pilih lagu tu.. tak sedap langsung..hanya ulang lirik tanya apa khabar pun boleh menang????? wtfish...

Barisan juri pulak yang betul aku kenal.. Tuk Siti..Azmer dan Datuk Mokhzani aje.Yang lain tu ?? Cat Farish?? bukan nak perleceh..tapi 1Malaya terkejut dengan keputusan yang macam ni..sesia je aku tunggu sampai habis! 

Melopong aku tengok..terperanjat beruk..

Tahun depan aku nak masuk juara lagu jugak..tajuk lagu..Dah makan ke belum. Kompom menang!

*hantuk dahi ke dinding jamban!

3 ulasan:

  1. haha..lagu bercakap memang trend sekarang...huhu.rindu zaman kegemilangan lagu-lagu irama Malaysia

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...