Khamis, 22 Mei 2014

BERCUTI LAGI...

Assalamualaikum..

Banyak entri tertangguh..
Banyak cerita terbasi..apakan daya..aku sekarang ditempat baru, dengan tanggungjawab baru..nak tulis blog pun dah malas..tak tahulah ada orang baca ke tidak..

Koleksi jahitan yang belum upload ...catatan ilmiah belum lengkap..maka aku yang dah bekerja dari bulan 3, selepas dimasukkan ke wad..kemudian cuti sakit selama seminggu..mula bekerja dari 26 Mac..hingga ke hari ini aku belum sempat lagi nak bercuti rehat..hanya mengharapkan cuti mingguan dan kelepasan am sahaja..walaupun aku kini bertugas di tempat pelancongan dan bercuti terkenal didunia..tap aku sendiri belum sempat melancong dan bercuti..sedih!

Ya..untuk tahun ini, destinasi percutian dengan BFF aku seperti biasa..agak merisaukan kerana tempat yang aku nak kunjungi ni sedang mengalami pergolakkan politik..

Tiket dan hotel semua dah booked..pergi tanpa agen..redah aje ala-ala backpackers kononnya..

pasport masih hidup...aku buat 5 tahun..so..relax...

27 Mei ini akan bermula catatan perjalanan ke negara orang bagi memenuhi kalender perlancongan ke negara orang..tunggu sajalah entri nya.. terima kasih korang yang sudi menjengah dan membaca tulisan aku..

Perasaan teruja kini bertukar berwaspada..harapnya semua ok lah..mmmmmm....

1 ulasan:

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...