Ahad, 27 April 2014

OFFICIAL PENBIRU.COM

Assalamualaikum..

Setelah beberapa kali dan kejadian yang berlaku baru-baru ini, aku terpaksa mengambil keputusan untuk wujudkan FB PAGE sendiri atas nama OfficialPagePenbiruDotCom

Sebelum ini aku memang tak berminat pun nak berpage-page ni..aku bukan artis atau ahli politik. Aku hanya orang biasa dan berblog sekadar mengisi masa lapang yang makin lama dah tak berapa nak lapang ni.


Selepas berkali-kali gambar "doodle" dan beberapa copyright aku di copy paste dan digunakan sesuka hati, hingga ada yang ingat page tu aku yang kendalikan...ini sudah dikira melampau..

Atas inisiatif TIDAK MAHU di pergunakan lagi, maka aku wujudkan juga page khas untuk Penbiru. Oleh itu aku menjemput korang semua untuk LIKE page tu yang kandungannya tidak akan ada soal politik atau fahaman apa-apa pun. 

Dalam masa tak sampai 24 jam..Alhamdulillah..sudah 62 like...yelah..aku bukan artis atau orang kenamaan pun nak dpaat beribu-ribu Like.

Terima kasih pada korang yang setia dengan aku..terima kasih sangat-sangat..Adeus!!!

1 ulasan:

  1. salam...
    lama saya tak online blog.. baru je baca mesej yang awk tinggalkan di blog sy.... gejala mencuri doodle ni memang susah nak hentikan.. sy sebagai pelukis doodle tersebut lagi la rasa geram... grrr...

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...