Isnin, 9 September 2013

ENTRI KONTOT #1

Assalamualaikum..

Entri kontot je hari ni.. Cer tengok keratan akhbar luar negara ni...


Bangga kan? Nama Rasul kita paling famous kat UK.. Tapi kita kat sini? Letak nama anak tu ala-ala mat saleh.. Harry, Alex, Danny, walaupun pada hakikatnya kita sedar yang anak kita tu kelabu asap , hidung pun kemek! Agak-agakla nak letak nama tu!


4 ulasan:

  1. Alhamdulillah jika mereka mula meminati nama Islam, dan harap2kan mereka juga mula membuka hati untuk mendalami serta menganuti agama Islam kan kak?

    BalasPadam
  2. Itu yg herankan...
    Mereka dah mula tahu nama itu baik tapi yg disini pulak dok kemaruk cari nama yg tak ada kena-mengena..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...