Ahad, 7 April 2013

OREN SPESIS KANGKANG

Assalamualaikum

Sudah 1minggu aku tak menulis. Mendiamkan diri buat sementara waktu. Maaf pada kirang yang sudi menjengah aku walaupun aku tak BW blog korang dalam waktu yang cukup lama...

Aku masih perlukan masa untuk menjadi aku yang dulu.


Dalam keadaan ini si Oren yang buat aku tertawa dengan gelagat dia tidur..jomlah tengok..dari biarkan laman sesawang ini terbiar hingga bersawang..biarlah aku isikan sesuatu untuk korang yang sudi menyinggah..










8 ulasan:

  1. Kejap je da beso kucing PB ni..Saya x bole bela kucing sbb asal bela je mati kuciing tu huhuhuhu.....

    BalasPadam
  2. amboi gaya tidur si oren seksi lah...hehe

    BalasPadam
  3. salam K.Pb..
    alahai oren.. hihi gaya dia tio dgn kakai terbuka luas tu sama mcm kucing cma sebelum ni.. comel!

    BalasPadam
  4. comey tp KA takut kucing sikit

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum pen biru...hehehee mmg lawak jer...:)

    BalasPadam
  6. kakai??
    oh typo.. *KAKI* sebenarnye.. maaf salah type pulak.. huhuh

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...