Ahad, 28 April 2013

KEDAI 24JAM YANG TIADA PEKERJA!

Assalamualaikum..

Kat Malaysia memang tak ada lagi kedai 24 jam yang beroperasi tanpa pekerja. Tapi keai ini wujud dengan banyaknya di Zurich...Kedai 24jam berbentuk kios.

Jika di Malaysia kita hanya ada mesin air tin dan yang sama spesis dengannya. Tapi di Zurich, mesin itu bukan sahaja menjual air malah semua jenis barang runcit termasuk telur, ubat gigi dan macam-macam lagi.





Menarikkan?

Sepatutnya di negara kita pun perlu ada kios yang macam ni..tapi agaknya selamat ke? Sedangkan mesin ATM yang melekat didinding bangunan pun ada yang nak rembat..inikan pulak kios macam ni..

5 ulasan:

  1. bagus jg ad mcmni, bgus letak kat setiap uni..nt tyme ct sem k bg yg xbalik kg xperlu kuar nak beli brg2 asas...bli kat kios 24jam ni je lah...hehhe (^_^)/ menarik...

    BalasPadam
  2. Maaflah, PB,akak jamin tak selamat!!

    BalasPadam
  3. assalamualaikum pen biru...mmg best juga kalau ada kat Malaysia kiosk mcm ni tapi kena juga berhati2 la...;)

    BalasPadam
  4. vending machine la ni kan....kalau kat malaysia ada,tutp la kedai runcit.

    BalasPadam
  5. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...