Selasa, 16 April 2013

ANGAU

Assalamualaikum..

Bulan ni entri aku amat sikit. Tapi Alhamdulilah...pengunjung tak kurang 1500 setiap hari hasil entri-entri lama.

Aku minta maaf tak sempat BW blog korang. Tiada entri manik sebab aku memang sibuk ditambah dengan ujian Allah keatas aku tanda Dia sayangkan aku.

Berbalik cerita asal.. semalam aku ada menonton drama Bidadari Dari Syurga lakonan Tasha Shila dan Fahrin Ahmad..entah kenapa tiba-tiba aku terrrrsuka kat dia..

Serius..watak dia semalam betul-betul buat aku jatuh hati kat dia..alamak!!!!!! aku dah angau..tapi masih ada lagi ke manusia macam tu kat dunia ni sekarang????



6 ulasan:

  1. assalamualaikum pen biru...hehehehe dah angau jadinya yer...;)

    BalasPadam
  2. wife den pun minat dgn dia tuh, tapi belum tahap angau lagi rasanya...hehe

    BalasPadam
  3. wah katangnya bdan..hahaha... saya fahrin ahmad.. siapa tak kenal memang laa..kah3..nak sign ? haha

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...