Sabtu, 29 Disember 2012

SAKIT HATI BERGANDA

Assalamualaikum...

Banyak betul cobaan aku di hujung-hujung tahun ni. Semalam  aku ada ceritakan pasal cat rumah yang luntur berkulat dan dinding retak.

Hari ini sakit hati aku bertambah. Masa aku mula cat dapur, dan nak alihkan peti sejuk dari tepi table top dapur,bucu table top terkena pintu peti sejuk..bukanlah kuat mana pun.prrannggggg!!!!!!...warghhhhhhhh.....


Aduyaii..tile tepi table top tu tertanggal. Anak sedara aku cakap,simen pengikat tile tu sikit sangat. Lekat tak kuat. Untuk pengetahuan  korang, table top ni pun dibuat oleh tukang yang sama.

So, salahkah aku kalau aku tak maafkan dia?. Aku betul-betul bengang. Hanya terkena pintu peti sejuk,sekeping tile boleh tertanggal sedangkan pintu peti sejuk aku sikit pun tak calar.
Memang aku sakit hati...


3 ulasan:

  1. oh...kena banyak bersabar nih...dugaan...huhu

    BalasPadam
  2. BOLEH GANTI BALIK TU..TAPI NAK CARI YG SAMA SUSAH JUGA..

    BalasPadam
  3. huhu..tukang tu penipu tuh..bt kerja klu gini xberkatla..huhu

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...