Isnin, 31 Disember 2012

AZAM..SIAPA AZAM??

Assalamualaikum..

Siapa Azam? Asal tahun baru je, semua sibuk cerita pasal AZAM..tahun-tahun yang lepas sejak aku hidup, aku tak pernah ada azam..aku harung aje hidup ni setakat mana aku mampu. Apa yang Allah bagi aku terima. Apa yang aku nak , aku akan cuba sampai dapat..Untuk berazam tidak sama sekali..tapi bukanlah bermakna aku hidup tanpa cita-cita...

Apapun, tiba-tiba tahun ni aku ada azam. Aku anggap ia sebagai Batch Mark untuk hidup dikala menjengah usia 33tahun..angka ganjil yang amat ganjil yang datang sekali seumur hidup.

Aku yakin korang pun ada azam sendiri..

Tapi ..inilah azam aku..

ingin menjejakkan kaki ke sini..dan mengabdikan diri dengan Allah..semoga ibadah ku diterima

nak beli motor hensem ni..

Itu aje azam aku..semoga Allah permudahkan urusan hidup dan matiku..aminnnn...

Selamat Tahun Baru 2013..moga tahun ini akan memberi kebahgiaan untuk diriku..dan kalian..

1 ulasan:

  1. dari kecik sampailah sekarang ni Nisah memang xde azam, huhu mcm akak jugak. Nisah harungin je apa yg datang. sesekali jika teringatkan sesuatu, kan ku usahakan sehingga berjaya & dapat...

    Happy New Year kak..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...