Rabu, 12 September 2012

PEARL TABUR - CRUMBLE 6

Assalamualaikum..

Baju yang seterusnya.

Untuk baju ini aku menggunakan manik pearl yang diberi oleh pelanggan. Aku tak banyak pilihan dan hanya menggunakan pearl yang dibekalkan..

 Leher -sisi

 Tangan

 Tangan dan bawah baju

 Leher -Close up

Leher dan tangan

Entri sebegini hanya sesuai untuk menjamu mata tanpa entri yang panjang berjela.. Ada yang bertanya macam mana nak tempah. So kalaua aku reply di kotak komen kat situ, bukan korang tau pun..melainkan korang baca balik..tak macam fb ada notifications..so aku nak bagitau kat sini, sesapa yang perlukan perkhidmatan aku, boleh call atau sms 0125677630.

Mana yang duduk jauh, boleh pos. Jangan risau. Aku bukan baru sehari dua buat kerja ni. Pelanggan aku pun ada yang aku tak kenal. Semua ni atas dasar kepercayaan. Dah siap nanti aku pos balik kat korang.

Ok..itu aje.... Adeuss!!

5 ulasan:

  1. Kalau dapat kakcik, memang habis bertaburlah mutiara tu sebab kakciki ni jenis 'kasar'.. ;-)

    BalasPadam
  2. Mrs SK,baru nak berjinak2 semula ngan manik ni.Bukan dulu kje x de masa ,la ni SK full time kat umah n ambik tempahan baju sikit2 ,jd adalah ruangan utk ber manik semula..........tp Pen Biru wat mmg cantik.dan pandai menggunakan apa yg pelanggan beri.

    BalasPadam
  3. cantik lah sume sume hiasan manik2 tu..sy ada jg bj bermanik2 tp x byk la..sekadar buat koleksi..tp klu yg sarat sgt..sy kurang berkenan

    BalasPadam
  4. cantek...adik ipar PM pun ada buat jahit2 manik nih di waktu lapang nyer...

    BalasPadam

HATERS ARE NOT WELCOMED!!!

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...