Isnin, 27 Ogos 2012

INI BARU ANAK MALAYSIA

Assalamualaikum...

Tak lama lagi merdeka. Ini kisah Bob kesayangan aku.

Walaupun belum merdeka tak tak tahu apa itu merdeka, Bob sangat obses dengan Jalur Gemilang (dia sebut :bendera esia). Tak siapa yang didik atau ajar dia pasal bendera. Dia yang minat sendiri.. Hatta bendera yang terjatuh atas jalan pun dia suruh berhenti dan kutipkan untuk dia. Bila dapat bendera dia akan duduk depan kipas dan biarkan bendera itu berkibar-kibar..

 jari tu dia sendiri yang buat..takde sape ajar pun..

ni memang aku candid..tapi dia perasan aku dok perhatikan gelagat dia

malu pulak aku dengan diri sendiri..huh.. sudahkah anda kibarkan Jalur Gemilang????

6 ulasan:

  1. Montoknya ruas jari Bob. :)

    BalasPadam
  2. saya tak kibar lagi..hihi..malu pulak dengan bob..

    BalasPadam
  3. ini mmg betul patriotik...saya tak kibarkan pun lagi jalur gemilang.cari bendera kecik pun jadi la nanti...
    p/s:slmt hari raya aidilfitri.maaf zahir batin...:)

    BalasPadam
  4. semangat patriotik bob sgt kuat okayh..comel la anak penbiru..geram je nengok badan die..hehehe..

    BalasPadam
  5. assalamualaikum pen biru... mama dtg singgah beraya yer...:)

    comel nyer die...:)

    BalasPadam
  6. Alahaiiii tembamnya... geram bila tengok..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...