Khamis, 3 November 2011

OPERASI DITUTUP SEMENTARA !!!

Assalamualaikum ...

Dengan ini aku mengumumkan bahawa http://www.penbiru.com/ akan dihentikan operasi buat sementara waktu dan kemungkinan akan mula beroperasi semula pada 14 November ini. Ini kerana Penbiru yakni aku nak beraya haji di overland (bukan oversea sebab tak lintas laut pun)..

Oleh yang demikian, aku nak ambil kesempatan nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Selamat Menjalani Ibadah Korban pada korang semua..bukan apa, aku takut tak sempat nak masuk entry ucap selamat kat korang (macam la kat tempat aku nak p tu takde intenet..cit!)

Aku nak p bercuti sebenarnya dengan BFF aku si Cuda Fuad. So kemana aku nak pergi..tungguuuuu...entry nya akan aku buat bersama-sama gambar yang berkaitan untuk kongsi dengan korang  semua..doakan aku selamat pergi dan kembali ye..Jaga diri semua..tata..Adeus amigos!!!



12 ulasan:

  1. Salam ziarah sini kembali...salam kenal n follow kamooo...tq

    BalasPadam
  2. selamat hri raya aidiladha penbiru :)

    jaga diri ..

    jgn raya sakan smapi lupa pasword blog lak...hehehehe

    BalasPadam
  3. jangan tutup lama2...hehe

    salam aidil adha...;-)

    BalasPadam
  4. Selamat Hari Raya to u too. nanti share gambar banyak2 k!

    BalasPadam
  5. selamat hari rayo haji yer...

    BalasPadam
  6. saya ada tag kamu join segmen .

    http://norihanchocolatebakery.blogspot.com/2011/11/ieyza-afieyna-1st-giveaway.html

    BalasPadam
  7. tiramisu:tq yee

    noriz..heheh..pasword blog dah siap tulis dah..takut lyupa.kuangkuangkuag..

    ila..hai..seminggu lebih je tutupnye..

    BalasPadam
  8. cik jatt;ok..nanti sy upload gambo yee

    papa mifz..selamat jugak..

    kancil..orait.. :)

    BalasPadam
  9. ixoraroxi..cuti dah selamat dah..heheh

    cinanmon.nanti sy tgok ok

    noriz..heheh..balik bercuti demam la pulok..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...