Rabu, 19 Oktober 2011

Kisah Dongeng Tengku Puteri & Puan Kutu-Hadiah Saguhati

Assalamualaikum..

Heheheh..nak senyum lebor dulu..terima kasih kepada Tengku Puteri dan Puan Kutu kerana memberi hadiah saguhati kepada aku..jadilah kan?..dapat jugak walaupun kisah yang aku reka tu  merapu ya amat..kepada sesapa yang belum baca..Klik Sini ..Pasni blog aku akan ada doodle..maklumlah , kat blog aku ni sekor doodle pun tak de..heheheh

Senarai nama pemenang telah pun dikeluarkan. Nak tau saper yang menang?... tengok kat sini..kepada yang menang, tahniah la ye..ini percubaan mengarang cerita merapu yang pertama pernah aku join sejak 31tahun hidup..heheheh..terima kasih sekali lagi ye Tengku Puteri dan Puan Kutu....Adeus!!!

4 ulasan:

  1. akak menang yea?? tahniah... :)

    boleh join lagi contest macam nie..merapu pon menang gak tau.. :D

    BalasPadam
  2. baru sempat baca.. lawaklah ana ni..
    tahniah sebab jadi pemenang.. saguhati pun jadilah..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...