Isnin, 3 Oktober 2011

GERGASI JALANRAYA PART 2

Assalamualaikum..

Aku nak sambung entry semalam..ada beberapa keping lagi gambar yang aku nak share dengan korang semua. Maka selepas itu baru lah kita sedar bahawa banyak lagi benda yang kita tak tau dan yang berada diluar kotak pemikiran kita. Jom layan..

Benda nilah yang digunakan untuk membelah gunung-gunung batu..seriau aku tengok

  Bila dah besar, hujung jalan pun dah tak nampak..cenggini la jadinya

 Ni zoom dari jauh..ngeri weh!

 jangan ingat motor je bleh buat kona baring..lori pun boleh derr

 Ini gambar dari belakang lori tu..batu besar rumah kau! mana tak terconget lori tu jadinya

 Bila dah besar, yang kecik tu dahjadi macam tin sadin kena pijak jer..ish..ish..ish..

 Yang ni pun sama..ni baru langgar kereta , kalau langgar orang?? lu pikir la sendiri..

Ni yang paaaaling aku seriau tengok..dah nak jatuh gaung..eeee...

Okay la..itu jer gamabr yang aku ada. Tunggu jer kalau aku ternampak atau terjumpa gambar-gambar yang menarik dan pelik untuk di tengok dan dikongsi dengan korang semua..ok..Adeus!!!

5 ulasan:

  1. laaa..dah nak terbalik dah tu... huhuuu

    BalasPadam
  2. adeh...nak gugur jantung nengok gambar2 ni semua...

    BalasPadam
  3. adoiii...seriyus takoot tgk..

    gambar pertama tu...n y last tu..ish..menakotkan la..ehheh

    BalasPadam
  4. nuwairani:..naseb baik xde kt m'sia ni..kalau x ramaila yg gugur jantungnya..hikhikhik


    ila:yg 1st tu dia guna utk potong bukit batu..mcm mesin potong papan jer mata dia, tapi besar kereta

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...