Rabu, 14 September 2011

DATUK DR.MAZNAH HAMID DAN AKU

Assalamualaikum..

Akhirnya dapat juga aku gambar aku bersama idola hatiku.. Datuk Dr.Maznah yang selama ini aku tertunggu-tunggu dari kenalan yang sudi menggunakan kameranya yang pada ketika itu kamera aku kehabisan bateri dan chargernya pulak hilang..

Gambar ini adalah kenangan buatku seumur hidup. Inilah detik pertama aku bertemu Datuk dan dia sudi melayan aku dalam kesibukan dia mengiringi besannya Datuk Sri Najib pada malam Majlis Makan Malam Bersama PM semasa lawatan PM ke Negeri Kedah dan kebetulan aku mewakili jabatan untuk majlis tu..

Pada yang tak tau cerita awal..boleh baca KAT SINI


Dalam kesibukan, Datuk sempat lagi bertegur sapa dengan tetamu. Sampai je dia kat dewan tu, lepas letak beg kat meja VVIP terus dia bersalam. Masa ni aku terjah dia..


 Finally..dapat juga aku bergambar dengan dia lepas memperkenalkan diri..nak tau kisahnya  Sila klik DISINI

Korang tengok tu..masa nak bergambar, dia paut tangan aku..terasa diri amat dihargai...

Lepas selesai majlis, dia memberi isyarat kat aku minta aku tunggu sebab nak sembang lagi dengan aku..dalam pada itu, kenalan aku yang sudi meminjamkan kamera ini pun turut datang dan bersalaman dengan Datuk..she's very very very humble person.Salute ar!

 Datuk sempat lagi beramah mesra dengan penyokongnya

 Tengok tu..dewan dah kosong, tinggal aku dan Baya Brown&Hubby nye jer yang mengiringi Datuk keluar dewan lepas kami bersembang hampir 15minit..Kalau tak kerana PM dah nak balik, mungkin kami akan bersembang lebih lama..

 Gambar beramai-ramai dengan Geng Belia Kubang Pasu..

Gambar ni bukan sesaja aku dan Datuk nak pandang kelain, tapi kami sebenarnya tengah possing kat kamera Datuk yang drivernya tolong shootkan gambar..

Dan inilah pasangan suami isteri yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada aku selama ini..

Sebaik je dapat gambar ni, terloncat2 aku keseronokan..so aku nak share dengan korang semua...I love u la Datuk..Dan tiap kali aku tengok gambar2ni aku tersengeh sendiri..!! Adeus amigos!!

5 ulasan:

  1. salam....wah bestnya dpt bergambar ngan Datuk Maznah....meriah kn...:)

    BalasPadam
  2. Dato tu nampak macam dah susut eikkk..nampak makin cantik anggun.bertuah awak dapat bergambar, bersembang dengan dia

    BalasPadam
  3. mama:alhamdulillah..sy pun tak sangka dpt jumpa dia mlm tu..

    ixoraroxi:ya..memang susut.mungkin faktor usia.tapi Datuk ni tersgt2 peramah.tiap tutur kata dia memang menambat hati.

    BalasPadam
  4. bangga giler tgk hg dgn datuk maznah.Tercapai impian hg nk bertemu dia...huhu...pasni, pandai2la gunakan peluang yg diberi...Jgn lepaskn!!

    BalasPadam
  5. cuda:sat lagi pukul 2 dia nak jumpa aku kat bangunan umno..aku akan p..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...