Rabu, 14 September 2011

BUNGA LABUCI DAN MANIK TABUR - 5

Assalamualaikum..

Lagi lagi manik..heheh..layan je lah..




Bunga labuci yang aku jahit pada baju ni agak  "meriah" dan bunganya aku gunakan labuci yang sama kaler dengan bunga-bunga pada kain baju tu.. Aku ambik masa 2 hari untuk siapkan baju ni. So, kepada pelanggan aku yang tak aku kenali ni, semoga anda berpuas hati lah ye..tq

Jumpa lagi di entry akan datang.. Adeus!!!

Nak tengok lagi?..Manik Part 19

6 ulasan:

  1. salam pen biru....wah dah lepas raya pun byk lg tempahan yer...bestnya hari2 masyuk jer kn...:)

    BalasPadam
  2. mama: alhamdulillah..tak menang tangan jgk mama..apapun semua tu rezki Allah

    abghani: boleh.no hal punye..heheh

    BalasPadam
  3. berbakat menjahit manik rupanya..btw cantik2..:)

    BalasPadam
  4. bolehla sikit2..btw thanks puan kutu.. :)

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...