Selasa, 26 Julai 2011

Jahitan Manik Promosi Raya 2011

Assalamualaikum..

Dah seminggu tak masuk entry. Masih terkujat dengan Datuk Dr. Maznah Hamid..heheheh..ok. Tak de apa kali ni, cuma nak war-warkan disini, kepada sesiapa yang nak hiaskan baju dengan jahitan manik dan perlukan sentuhan jari jemariku yang montel ni, aku nak  kabarkan bahawa untuk tempahan Hari Raya yang akan datang, waktu tempahan (pos dan sampai kat aku) diterima hingga 6 Ogos sahaja. Bukan apa, takut tak sempat nak siapkan jer..nak pos balik kat korang lagi ..kan?? Aku tak nak lah ada yang menanges di pagi syawal sebab takde baju nak pakai atau manik yang lekat dibaju tu aku gam jer..ahaks!!! 

So untuk kali ni aku bagi harga istimewa..FREE POSTAGE !!!..nampak macam sikit jer kan? Tapi oklah tu sebab hari-hari biasa kos pos balik kepada pelanggan ditanggung sepenuhnya oleh pelanggan. Kali ni kira aku bagi angpau la untuk pelanggan yang percaya pada skill aku yang tak seberapa ni.

*Gambo ehsan En.Google

Jangan lengah-lengah lagi..Cepat!!! Aku tak sabar nak bergelumang dan bersilat dengan manik nih...sila-sila hubungi aku di 0125677630(Ana)..

2 ulasan:

  1. awak dekat mana? kalau dekat sy nk tempah juga..

    BalasPadam
  2. saya di alor setar..xpe boleh pos..untuk raya ni saje saya buat promosi..kos pos balik kepada pelanggan adalah FREE...

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...