Rabu, 27 Julai 2011

AWARD DARI MAK NGAH PORA

Assalamualaikum

Kali ni nak cerita pasal Award. Aku ni mamang tak tau la apa bendanya.. rupanya2 award tu dibagi oleh sesama kita pada blog yang diorang rasa sesuai dibagi..hahah..ketinggalan zaman betul...so aku nak ucapkan pada Mak Ngah Pora sebab bagi award ni kat aku..tenkiu Mak Ngah...(tersengeh sambil menahan idung yang kembang kuncup..hahahaha)

Terima kasih Mak Ngah kerana sudi bagi award ni kat saya..tapi yeker blog saya ni beautifull??? hihihi
Arios!!!

4 ulasan:

  1. wah....pen biru dpt award lah best nya... :)

    BalasPadam
  2. hehehe..mak ngah yang bagi.. :)

    BalasPadam
  3. TQ Ana sebab sudi ambik award dan gantung kat blog...
    Blog Ana beautiful, tuan blog pun beautiful...:)

    BalasPadam
  4. ana yg patut TQ kat mak ngah sebab sudi bagi award kat ana..heheheh..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...