Isnin, 6 Jun 2011

BUNGA MANIK - BUNGA LAWANG

Assalamualaikum..

Lagi bab manik..Kali ni citer pasal jahitan manik Bunga Lawang (kawan aku le yang panggil bunga ni bunga lawang..aku follow jer..hekhekhek). Baju ni baju kurung mak pengantin..hahaha.kira bling2 la mak pengantin nanti. Aku jahit ni makan masa 4 hari jugak tupun lepas office hour la. So ini lah hasilnya, sampai tercakar mata jarum kat pipi kanan aku..hahaha


 Bahagian bawah baju - gambar dar tepi..

Dari bawah baju..apsal plak gambar blur ni..parkinson ke aku..uhuk!!

bahagian tangan ....

Begitulah adanya..paling simple aku rasa. So pada yang berminat dengan hasil kerja aku, ringan2 jari sms aku di  012-5677630(Ana)..mana tau terminat untuk membling2kan diri di hari raya yang akan datang 3bulan jer..so cepat2 la ye..kalau lambat aku tak mo..takut tak sempat plak..hokay.. Arios!!!

Nak tengok lagi?..Manik Part 6

2 ulasan:

  1. aku suka yg mcmni...nnti nk hntq baju kosong kt hg,hg wat mcmni...cntik...

    BalasPadam
  2. ok..tapi kalau nak pakai raya kena hantar cepat..

    BalasPadam

KOMEN YANG MURNI2 AJE ...

Jom Tengok Cerite Lain Pulok!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...